مدیر امور دانشجویی





نام نام خانوادگی: فیض‌الله کریمی
تحصیلات:کارشناسی

سمت: مدیر اموردانشجویی
تلفن مستقیم : 33361071 038
تلفن داخلی :218
آدرس : ساختمان اداری دانشگاه طبقه دوم – مدیراموردانشجویی

تاریخچه:
در ابتدای تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در سال 1362 و پذیرش دانشجو از نیمسال دوم سال تحصیلی 65-64 دفتر امور دانشجویی زیر نظر معاونت اداری و مالی با یک نفر کارمند اداره می شد، که امور مربوط به تغذیه و خوابگاه های اجاره ای را انجام می داد. در سال 1375 معاونت دانشجویی انتصاب شد و درمردادماه 1394 معاونت دانشجویی با معاونت فرهنگی ادغام گردید و هم اکنون با عنوان معاونت دانشجویی و فرهنگی در حال فعالیت است .
 کارکنان رسمی که در امور دانشجویی از ابتداء مسئولیت داشتند1-آقای مسعود اعتدالی 2-آقای موسی یزدانی 3-آقای پرویز براتی
 
کارکنان :
ردیف      نام ونام خانوادگي           سمت    شماره تلفن داخلي  شماره تلفن مستقیم
* فیض‌الله کریمی مدير امور دانشجويي 218 33361071-038
1 افسانه ابر قوئیان کارشناس نقل و انتقالات 217 33361003-038
2 سید محمود صالحی مسئول امور خوابگاهها ی برادران 1و2 630 33361079-038
3 مهین میرزاخانی مسئول دفتر مشاوره و راهنمایی 406 33361003-038
4 کریم احمد پور سامانی مسئول سلف سرويس 275و 276 33361003-038
5 فرهاد مختاری سرپرست خوابگاه برادران 630 33361079-038
6 فریبرز محمدی          سرپرست شيفت خوابگاه برادران 631 33361079-038
7 سید وهاب موسویان سرپرست خوابگاه  2 برادران 631 33361003-038
8 مرتضی رفیعیان خدمات خوابگاه های برادران 1و2 630 33361003-038
9 افسانه کوهی فایق سرپرست خوابگاه خواهران 627 و626 33361098-038
10 سکینه پامس سرپرست خوابگاه خواهران 625 33361077-038
11 راحله شیرانی سرپرست خوابگاه خواهران 625 33361077-038
12 طیبه کارگر سرپرست خوابگاه خواهران 627 و626 33361077-038
13 مژگان علیرضایی سرپرست خوابگاه خواهران 627 و626 33361098-038
14 شهناز آقابابایی خدمات خوابگاه خواهران 627 و626 33361077-038
15 شهناز رییسی خدمات خوابگاه خواهران 625 33361098-038
16 مهین اسدی خدمات خوابگاه خواهران 627 و626 33361077-038
17 افسانه فتاحی خدمات خوابگاه خواهران 627 و626 33361098-038
18 محسن یخچالی رئیس اداره امور دانش آموختگان 204  33361074-038
19 حمیرا بهادری كارشناس فارغ التحصيلان 205  33361074-038
20 مریم امیر خانی مسئول بایگانی فارغ التحصيلان 205  33361074-038
21 لیلا گل پرور كارشناس فارغ التحصيلان 205 33361074-038
22        
 
 
 
الف) عملکرد:
این واحد دانشگاهی دارای 4 باب خوابگاه دانشجویی ملکی 2 باب دخترانه و 2 باب پسرانه با امکانات مناسب در سایت دانشگاه است.که زیر نظر معاونت دانشجویی فعالیت می کنند.
1- اسکان دائم1250 نفر دانشجو در هر نیمسال که شامل 1000 نفر دانشجوی دختر و 250نفر پسر درهر نیمسال است. اسکان دائم150 نفر دانشجو در ترم تابستان و اسکان دائم30 نفر دانشجو به صورت میهمان در هفته در خوابگاه های دانشجویی و اسکان 30 نفر دانشجوی P.H.D دراتاق ویژه دانشجویان دکتری تخصصی و با انعقاد قرارداد
2- راه اندازی و تجهیز خوابگاه شماره 2 برادران در جنب سالن ورزشی شماره 4 و اسکان 55 نفر از دانشجویان از نیمسال اول93-92 واضافه نمودن 1 اتاق دیگر با ظرفیت15 نفردر نیمسال اول94-93
3- با توجه به تقاضای زیاد استفاده از خوابگاه؛ با بررسی کلیه اتاق های خوابگاه های دانشجویی در ترم جاری اقدام به افزایش ظرفیت خوابگاه ها از 850 تخت به 1050 تخت نمودیم .
 
4-راه اندازی و تجهیز سوئیت بدون استفاده زیر زمین خوابگاه فاطمیه (س) برای دانشجویان میهمان با ظرفیت 20 نفر
 
5- اسکان دانشجویان طرف قرارداد دادگستری خوزستان با دانشگاه در خوابگاه ها دانشجویی و تهیه و توزیع صبحانه ، ناهار و شام از 26/6/92 تا 29/6/92 توسط سلف سرویس و اسکان ورزشکاران و تیم های ورزشی طرف قرارداد با دانشگاه و پرسنل شرکت نفت و امور زندان ها و میهمانان در تابستان و نوروز 1393 در خوابگاه های دانشجویی در راستای برنامه درآمد زایی برای دانشگاه
 
6-رفع ایراد سوپرکولرهای و پی گیری جهت سرویس کامل آنها در تابستان 93
 
7-تعویض دیگ و سیستم کامل شوفاژ خانه و رادیاتور های فرسوده خوابگاه فاطمیه در زمستان سال 92 و تابستان 1395
 
8- انجام بیش از 20 مورد تعمیرات و رفع نشتی آب در خوابگاه های خدیجه و فاطمیه و برادران
 
9-تعویض کابینت های پوسیده کلیه آشپزخانه های خوابگاه خدیجه(س) و نصب آب چکان در کابینت های قبلی خوابگاه فاطمیه
 
10- تعویض کلیه اجاق گازهای فرسوده آشپزخانه های خوابگاه های دانشجویی
 
11-نظارت مستمر برعملکرد سرپرستان خوابگاه های دانشجویی و بازدید هفته ای از خوابگاه ها و نیروهای خدماتی و تذکرات لازم در رابطه با امور
12-اعلام شماره همراه شخصی خود به کلیه دانشجویان و جواب به کلیه تماس ها و پیام های دانشجویان و پیگیر امور و مشکلات عنوان شده
 
13-جدا نمودن نماز خانه و سالن مطالعه خوابگاه شماره 1 برادران با دیوار گچی جهت آسایش دانشجویان استفاده کننده
 
14- رفع عیب سیستم هشدار دهنده دود و آتش سوزی و شارژ کپسول های آتش نشانی کلیه خوابگاه های 
 
15- نصب رادیات شوفاژ در اتاق های طبقه 3و 4 خوابگاه برادران و حذف سیستم مشکل دار هواساز این 2 طبقه
 
16-رفع اشکالات  آنتن دهی تلویزیون های خوابگاه های دانشجویی خدیجه(س) و فاطمیه
 
17-پی گیری اتصال شبکه کامپوتر دانشگاه به خوابگاه ها
 
18-پی گیری راهکارهای صرفه جویی در آب ، برق ، گاز و تلفن در خوابگاه ها و تعویض مرتب شیر الات اشپزخانه ، دستشویی و حمام های خوابگاه
 
19- پی گیری نصب دوربین مدار بسته خوابگاه  دانشجویی برادران شماره 1
 
20- برگزاری جلسات آشنایی و توجیهی با کارکنان و سرپرستان خوابگاه ها و نیروهای خدماتی خوابگاه ها
 
21-پاسخ گویی به مسائل و مشکلات خوابگاه ها در خارج از وقت اداری تا ساعت 12 شب درمنزل و پی گیری آنها
 
22- استفاده از وسیله نقلیه شخصی وتلفن همراه شخصی و استفاده از وقت خارج تایم اداری برای بعضی از امور مربوط به حوزه دانشجویی و خوابگاه ها
 
23--دریافت هزینه از دانشجویان میهمان با راه اندازی سیستم کارت خوان بانک ملی در سه خوابگاه دانشجویی(خدیجه، فاطمیه و برادران)
 
24- پی گیری جهت سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان از ایستگاه داخل دانشگاه تا خوابگاه در عصرها
 
25-تلاش برای بالا بردن امنیت آشپز خانه ها و ورود و خروج دانشجویان خوابگاهی جهت جلوگیری از هرگونه اتفاق
 
26-پی گیری جهت نظارت و استقرار وسایل اتاق های خوابگاه شماره 1 برادران بعد از اتمام رنگ آمیزی خوابگاه و رنگ آمیزی راهروهای 2 طبقه از خوابگاه دانشجویی حضرت خدیجه (س)
 
27- پی گیری راه اندازی تایمرهای اگزوز فن های خوابگاه خدیجه(س) وخوابگاه شماره 2 برادران برای تهویه هوای دستشویی ها و آشپزخانه ها و خوابگاه شماره 2 برادران
28- پی گیری راه اندازی تایمرهای اگزوز فن های خوابگاه خدیجه(س) وخوابگاه شماره 2 برادران برای تهویه هوای دستشویی ها و آشپزخانه ها و خوابگاه شماره 2 برادران
 
29- تلاش جهت راه اندازی بوفه دانشجویی در خوابگاه خدیجه (س) از طریق پیمانکار
 
30- پی گیری امور محوله از طرف معاونت محترم دانشجویی و هماهنگی کامل در امور با نامبرده
 
31- استفاده بهینه از نیروی انسانی و امکانات موجود و صرفه جویی در همه زمینه ها و بسط شاخص اخلاقی در بین کارکنان حوزه با وجود معاونت محترم دانشجویی جدید
 
32- مستقر کردن سرپرستان خوابگاه های دانشجویی  در انتظامات درب ورودی خوابگاه های خواهران
 
33- بازدید از 4 مکان پیشنهادی برای خوابگاه در شهرکرد برای اسکان دانشجویان و بازدید موردی از خوابگاه های دانشجویی خودگردان بخش خصوصی در دروازه فارسان شهرکرد( نور، میلاد و امیر کبیر)
 
34- سم پاشی کلیه خوابگاه های دانشجویی، تمیز کاری ، رفع ایرادات تاسیساتی ، برطرف کردن کمبود کلید اتاق ها و کمد های اتاق ها ، تعمیر و رفع ایرادات 60 یخچال در خوابگاه های دانشجویی ، تمیز کاری اتاق ها وآماده نمودن خوابگاه در تابستان  جهت اسکان دانشجویان در شروع ترم جدید
 
35-شناسایی کارکنان رسمی و دانشجویان به صورت کار دانشجویی جهت رفع کمبود شیفت سرپرستان خوابگاه های 1و2 برادران
 
36- رفع ایرادت برقی اتاق برق و راه اندازی تهویه هوای اتاق برق
 
37- همکاری در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در خوابگاه ها با متولیان امور فرهنگی
 
 
ب)عملکرد یکساله سلف سرویس دانشجویی و سلف آزاد :
 
1- طبخ غذا دانشجویی در روز از 10 پرس تا 1500 پرس  در سال تحصیلی در سلف سرویس و 10 تا  600 پرس غذا در روز  در سلف آزاد و با تنوع  پنج نوع غذا در روز در سلف آزاد
2- پی گیری مستمر تا حصول نتیجه و عملیاتی شدن اتاقک انتظامات  و دیوار خوابگاه های دانشجویی دخترانه دانشگاه وارائه طرح اتاقک به معاونت عمرانی و اجرای آن
 
3- پی گیری مستمر تعویض لوله های پوسیده آب که از زیر زمین در قسمت دیگ های آشپزخانه سلف سرویس عبور می کردند با جایگزین لوله های آب سرد و گرم به صورت رو کار
4- پی گیری مستمرراه اندازی برنامه رزرو و شارژ اینترنتی ناهار دانشجویان در سلف سرویس و رفع ایرادات با همکاری و کمک قسمت IT  دانشگاه
 
5-ثبت نام و برنامه ریزی برگزاری برنامه ضیافت افطاری کارکنان و اعضاء هیات علمی در ماه مبارک رمضان در سلف سرویس (سال 93و92)
 
6- نصب آب سرد کن در چند نقطه سلف سرویس و نصب لوله های دود کش H جهت کباب پز و اگزوز فن ها
 
7- پی گیری جهت نصب پرده پارچه ای در دو طبقه سلف سرویس
 
8- جمع آوری سقف کاذب و فلزی فرسوده آشپزخانه جهت جلوگیری از بو جود آمدن حادثه و بالا رفتن ایمنی وکشیدن  سیمان و سفید به سقف  توسط قسمت تعمیرات حوزه معاونت عمرانی
 
9- نظارت مستمر بر بهداشت سلف سرویس و کنترل کارت های سلامت و بهداشتی پرسنل آشپزخانه و بازدید مرتب از انبار مواد غذایی و سرد خانه ها
 
10- حذف کار ت های سلف سرویس و جایگزینی کارت دانشجویی جهت دریافت غذای دانشجویی
 
11- پی گیری مستمر و بازدید جهت بالا بردن بهداشت سلف سرویس، نظافت خوابگاه ها و بوفه دانشجویی و کنترل کیفیت مواد غذایی موجود در بوفه وقیمت ها
 
12- تغییر در شکل و طرح پارتیشن های سلف سرویس دانشجویان، سلف غذای آزاد و سلف اعضای هیات علمی و کارکنان
 
13-انتقال کولرهای پشت بام سلف سرویس به پشت پنجره ها جهت بالا رفتن بازدهی آنها
 
 
ج)گزارش عملکرد سایر امور:
 
1- در نیمه دوم سال 92 برگزاری و حضور در 7 جلسه به همراه معاونت محترم دانشجویی در سازمان اتوبوسرانی، دانشگاه و فرمانداری و ارسال بیش از 12 نامه و گزارش به اتوبوسرانی و بیش از20 مورد تماس تلفنی با اتوبوسرانی و10 مورد مذاکره حضوری با مسوولان اتوبوسرانی شهرکرد؛ و بیش از30 مورد حضور در ایستگاه های داخل شهر و دانشگاه در رابطه با مشکلات بوجود آمده برای ایاب وذهاب دانشجویان که دراثرتغییر شیوه جابجایی دانشجویان توسط اتوبوسرانی بوجود آمده است.
 
2- انعقاد قرارداد با اتوبوسرانی جهت ایاب و ذهاب سالانه دانشجویان با 10 دستگاه اتوبوس از س ایستگاه داخل شهر و نظارت بر کارکرد و عملکرد آنها روزانه و ثبت ورورد و خروج آنها با استفاده از اثر انگشت رانندگان در هر ورود و خروج
 
3-انجام امورمربوط به تغییرپیمانکاران سلف سرویس، بوفه دانشجویی وچاپ وتکثیردانشجویی در سال 92
 
4- همکاری وکمک به معاونت محترم دانشجویی جهت تغییرات و جابجایی اتاق ها حوزه معاونت دانشجویی وسایر موارد
 
5- بازدید مرتب و دورهای از خوابگاه ها، سلف سرویس، اتوبوس ها، بوفه دانشجویی، تکثیر دانشجویی، دفتر مشاوره و... ، واین سرکشی ها برای جلوگیری از اعتراض ها دربخش دانشجویی بوده که در موارد خاص با ارائه راه کارهای مناسب به منظور مصون نگاه داشتن دانشگاه و کاهش نارضایتی دانشجویان و بیان سریع و بلافاصله اتفاقات غیر منتظره دانشجویی به معاونت محترم دانشجویی و یا ریاست محترم دانشگاه در طول شبانه روز بوده است. 
 
6-پی گیر ی و رفع مشکلات تاسیساتی، برقی، آب و فاضلاب، تجهیزاتی، تدارکاتی ودریافت کالاها ی مورد نیاز از انبار ودرخواست خرید و انجام تعمیرات در رابطه با امورخوابگاه ها ،سلف سرویس و....
 
7- همکاری با ستاد استقبال و ثبت نام از دانشجویان جدید الورود
 
8- پی گیری برقراری  سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان رشته های پرستاری و مامایی از خوابگاه تا بیمارستان کاشانی وامام علی(ع) فرخشهر همه روزه از ساعت 7تا8 صبح
 
9- کمک و همکاری و راهنمایی سرکارخانم رئیسی درامور حسابداری و شهریه دانشجویان ستاد شاهد دانشگاه
 
10- انجام مکاتبات مربوط به امور دانشجویی و ... و کلیه امور مربوط به دبیر خانه کمیته انضباطی از شهریور 91 تا تابستان 93 به عنوان دبیر کمیته انضباطی و جواب به استعلامات
 
11- نظارت بر امور پارکینگ دانشجویی،ایاب و ذهاب ،دفتر پیشخوان ، دفتر مشاوره، و کلیه قسمت های وابسته به حوزه دانشجویی از جمله نقل و انتقالات، کار دانشجویی و تخفیف دانشجویی
 
12- انجام امور مربوط به مکاتبات اتوماسیون اداری و لینک های وب سایت حوزه معاونت دانشجویی
 
در بخش خوابگاه های دانشجویی خواهران :
 
سرپرستان خوابگاه های دانشجوی خواهران 1-سرکار خانم افسانه کوهی2-  سرکار خانم راحله شیرانی 3- سرکار خانم سکینه پامس4- سرکار خانم مژگان علیرضایی 5- سرکار خانم طیبه  کارگر
کارکنان شرکتی در امورخدماتی1- سرکار خانم مهین اسدی 2- سرکار خانم شهناز رئیسی 3- سرکار خانم افسانه  فتاحی 4- سرکار خانم شهناز  آقابابایی 
 
 
 
در بخش خوابگاه های دانشجویی برادران:
1-آقای سید محمود صالحی مسئول خوابگاه 2- آقای فریبرز محمدی  سرپرست خوابگاه 3- آقای سید وهاب موسویان سرپرست خوابگاه 4- آقای فرهاد مختاریان 5-آقای مرتضی رفیعیان  خدمت گذار
 
در بخش سلف سرویس دانشجویی 1- آقای کریم احمد پور مسئول سلف سرویس 2- پیمانکار سلف با 6تا 12 نفر آشپز و کارگر
 
امورخوابگاهها:
امورخوابگاهها مسئوليت اجراي مقررات و نظارت برحفظ اموال ،اماكن،تاسيسات،بهداشت و كليه امور مرتبط با خوابگاه به عهده دارد.
خوابگاه: به محدوده اي از فضاي دانشگاهي اطلاق مي شود كه به منظور اسكان دانشجويان واجد شرايط با هدف تامين نيازهاي فرهنگي، رفاهي، بهداشت رواني و جسمي و امور فوق برنامه در نظر گرفته شده است.
كميته اسكان:كميته اي متشكل از معاون فرهنگي و دانشجويي، و رئيس اداره امور امور دانشجویی و سرپرستان  خوابگاهها است.
اداره امور خوابگاهها در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دارای چهار دستگاه خوابگاه مجردی است که از چهار دستگاه خوابگاه مجردی دو دستگاه خوابگاه پسرانه( برادران 1و2)  و دو دستگاه خوابگاه دخترانه (حضرت خدیجه و فاطمیه) می باشند و هر چهار خوابگاه در ضلع جنوب شرقی دانشگاه واقع شده اند.
 
اهم وظایف:
اجرای دقیق قوانین،مقررات،آیین نامه ها وبخشنامه های اداری مربوطه.
 پذیرش و اسکان دانشجویان واجد شرایط در خوابگاههای دانشجویی
صدور معرفی نامه به خوابگاهها.
 انجام امور مربوط به تسویه حساب و اعلان میزان بدهی خوابگاههای دانشجویان.
تعیین اولویت های مربوط به تجهیز و تعمیرات مورد نیاز در خوابگاهها.
اعلام به موقع وضعیت خوابگاههای دانشجویی و تعیین ظرفیت های موجود.
 نظارت بر برنامه سرویس ایاب و ذهاب خوابگاههای دانشجویی.
پیگیری و نظارت بر عملکرد شرکتهای خدماتی و تاسیساتی طرف قرار داد در خوابگاههای دانشجویی.
 باز دید از خوابگاههای دانشجویی و ارائه گزارش دقیق از وضعیت موجود خوابگاهها.
همکاری و مشارکت در اسکان شرکت کنندگان المپیادهای ورزشی  و میهمانان دانشگاهی و غیره دانشگاهی در ایام تعطیلات نوروز و تابستان در خوابگاههای دانشجویی.
 تلاش در جهت توسعه خدمات رفاهی دانشجویان در خوابگاهها و بهبود وضعیت خوابگاههای دانشجویی.
 نظر خواهی از دانشجویان در قالب نیاز سنجی نحوه ارائه خدمات رفاهی در خوابگاهها.
صدور معرفي نامه و كارت ورود به خوابگاه براي دانشجويان متقاضي خوابگاه.
تهيه و تنظيم ليست اسامي ساكنين خوابگاه هاي دانشجويي و تهيه اسناد هزينه مربوطه.
کنترل و ثبت مشخصات دانشجویان میهمان و دریافت هزینه از دانشجویان میهمان
بازديد مستمر از خوابگاههاي دانشجويي جهت بررسي مشكلات و اتخاذ تصميمات لازم و ارئه گزارش به مسئولين ذيربط
بررسي و مطالعه دقيق مقررات و آئين نامه هاي اجرايي در خصوص نحوه واگذاري خوابگاههاي و نظارت بر رعايت و اجراي دقيق مقررات مربوطه
نظارت بر امور تسويه حساب بدهي خوابگاهي دانشجويان از نظر رعايت دقيق آئين نامه ها و مقررات موجود
نظارت بر تهيه و تنظيم ليست اسامي ساكنين خوابگاههاي دانشجويي با هماهنگي سرپرستان خوابگاه های دانشجويان
شركت در جلسات ، سمينارها ،كميته ها و كنفرانسهاي مربوط به خوابگاههاي دانشجويي
رسيدگي و نظارت بر امو ال موجود خوابگاهها و پيش بيني لازم از نظر خوابگاهها
نظارت بر اجراي امور فوق برنامه در خوابگاههاي دانشجويي وهماهنگي لازم با مسئولين فرهنگي دانشگاه
مشاركت در اجراي برنامه هاي فرهنگي،ورزشي و مشاوره اي در خوابگاههاي دانشجويي
شركت در جلسات پرسش و پاسخ با دانشجويان در خوابگاهها با حضور مسئولين دانشگاه
برگزاري جلسات توجيهي ،مسئولين خوابگاهها به منظور رفع مشكلات و نارسايي هاي خوابگاه
جلب مشاركت دانشجويان ساكن خوابگاههاي دانشجويي در جهت حل مشكلات خوابگاههاي دانشجويي
انجام ساير امور مربوطه طبق نظر مافوق و برابر مقررات
 
 
 
 
 
بخش سلف سرویس دانشگاه :
نظارت بر تهیه ،طبخ و توزیع غذا در سلف سرویس دانشجویی و سلف آزاد ویژه میهمان ها و اساتید و کارکنان  با هماهنگی با مسئول سلف سرویس
نظارت بر توزیع غذا درخوابگاهها
نظارت بر انبار موادغذایی
تهیه و تنظیم برنامه غذایی دانشجویان
نظارت بر بوفه سلف سرویس
تهیه و تنظیم شرایط اختصاصی قراردادهای تغذیه معاونت دانشجویی و فرهنگی
نظارت بر عملکرد شرکت پیمانکار تغذیه و ارائه گزارشات لازم در مورد عملکرد به معاونت محترم امور دانشجویی و فرهنگی
دریافت سفارش غذا جهت برگزاری مراسمات مختلف عموم مردم معرفی متقاضیان اعم از کارمند ، اعضای هیات علمی و ... جهت دریافت غذا ( ناهار و شام) و برگزاری مراسمات در سالن های سلف سرویس  در راستای برنامه های درآمد زایی
فعالیت ها در بخش درآمد زایی
با توجه به سیاست و برنامه دانشگاه در جهت درآمد زایی ، کلیه ظرفیت ها و امکانات سلف سرویس و خوابگاه های دانشجویی در جهت امور درآمد زایی واحد بکار گیری شده است و در ایام تعطیلان نوروز و تابستان که دانشجویان در خوابگاه ها نیستد در این راستا از این امکانات استفاده می شود و تعداد زیادی از مسافران به استان و شهرکرد را اسکان داده که  باز تاب خوبی نیز در بین مسافران و میهمانان داشته است.